HomePortalFAQSearchRegisterMemberlistUsergroupsLog in

Share | 
 

 Lol noob.

Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
Horace
"Wheres my fuckin user title nigger?"
avatar

Number of posts : 773
Age : 29
Localisation : Making websites. Want one?
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 1:42 am

Code:
Horace entered chat room '': Sun, Feb  18 14:17:47 2007

[14:17] Horace: Sup

[14:17] B i m b o nation: sup

[14:18] Horace: Howzit

[14:18] B i m b o nation: good and u

[14:18] Horace: Good good

[14:18] B i m b o nation: ok kool u play css

[14:18] Horace: Where u live?

[14:18] B i m b o nation: australia

[14:18] Horace: Yea

[14:18] Horace: I play css

[14:18] B i m b o nation: kool

[14:18] Horace: Why so?

[14:18] B i m b o nation: do u want everygame o your accoutn for free

[14:18] Horace: Oh yes plz!

[14:19] B i m b o nation: ok well i made a program

[14:19] Horace: Ooh

[14:19] B i m b o nation: so u want to try it out

[14:19] Horace: Exe file?

[14:19] B i m b o nation: and i install it myself

[14:19] Horace: Or rar?

[14:19] B i m b o nation: rar

[14:19] B i m b o nation: install myself

[14:19] B i m b o nation: so u want to try it

[14:19] B i m b o nation: nothing will happen to your acount

[14:19] Horace: Yea send ?

[14:20] B i m b o nation: i install it myself

[14:20] B i m b o nation: u want to try it

[14:20] Horace: Yea ok

[14:21] Horace: Got a screenshot?

[14:21] B i m b o nation: ok well u must be vac safe on yuor account because thas the wa y i programed it and it must have css onit like ready to play so i can bypass it

[14:21] B i m b o nation: no i dont got pic

[14:22] Horace: Ok

[14:22] Horace: My mate wants it as well

[14:22] B i m b o nation: well ill do u first and him

[14:22] Horace: His xfire is kgoodman

[14:23] B i m b o nation: so u want it

[14:23] Horace: Yea ok

[14:23] B i m b o nation: ok well do u trust me with yuor steam account for 5 minutes while i install it

[14:24] Horace: Arrgh

[14:24] B i m b o nation: ?????

[14:24] Horace: Sure

[14:24] <This chat is now a chat room session>

[14:24] <Your current permission level for this room is "Group Admin">

[14:24] <The room title is now "Horace">

[14:24] <isaac1234(B i m b o nation) (Power User) has entered the room>

[14:24] <kgoodman(Hustler.) (Power User) has entered the room>

[14:24] B i m b o nation: ok is yuor account what i said vac safe and has css redy to play so i can bypass it

[14:24] Horace: Yea

[14:25] Hustler.: yes

[14:25] Horace: SO what do we do>

[14:25] B i m b o nation: trust me with yuor account

[14:25] B i m b o nation: for 5 mins

[14:25] Horace: Ok i do

[14:25] B i m b o nation: and ill put the games on it

[14:25] B i m b o nation: so r u kool with that

[14:25] Horace: Yea

[14:25] Hustler.: yea im keen

[14:26] B i m b o nation: ok whats your asteam username and password adn ill begin installing

[14:26] B i m b o nation: ????

[14:26] Horace: Ok

[14:26] Horace: Lance1245

pw: orly

[14:26] <slsmaster (Power User) has entered the room>

[14:27] slsmaster: Good Morning

[14:27] Horace: Hi?

[14:27] Hustler.: hello?

[14:27] Horace: U get my user name and pass?

[14:27] B i m b o nation: yes thats wrong

[14:27] slsmaster: From what i understand I have been hearing people as for steam accounts and the cracking of the steam client.

[14:27] slsmaster: ask

[14:28] Horace: Yea that is correct

[14:28] Hustler.: yeap

[14:28] Horace: And i have the entire chat log to prove it

[14:28] B i m b o nation: your deatils were wrong didnt login

[14:28] slsmaster: Please Send me this

[14:28] Horace: Ur xfire slsmaster?

[14:28] B i m b o nation: guys

[14:28] slsmaster: I have only signed up to crack down on these idiots

[14:28] B i m b o nation: u want games

[14:28] Horace: Yea

[14:29] B i m b o nation: u want

[14:29] slsmaster: Sir

[14:29] B i m b o nation: wat

[14:29] Slsmaster: I have traced your Ip

[14:29] B i m b o nation: y

[14:29] Slsmaster: For illegal use of the steam client

[14:29] Horace: We are reporting you to the steam management

[14:29] Slsmaster: And priacy

[14:30] B i m b o nation: ok

[14:30] Horace: So you dont car?

[14:30] Horace: care*

[14:30] B i m b o nation: well what can i do

[14:30] B i m b o nation: to not let u do that

[14:30] Horace: Well u will be losing your steam account

[14:30] B i m b o nation: what can i do to not let u do that

[14:30] Slsmaster: Yor accont will be suspended until futher notice

[14:30] Horace: Nothing.

[14:30] <isaac1234(B i m b o nation) has left the room>

[14:30] Slsmaster: You'r

[14:31] Horace: LOL

[14:31] Slsmaster: haha

[14:31] Slsmaster: Owned

[14:31] Hustler.: owned

[14:31] Horace: :P

[14:31] <slsmaster has left the room>

[14:31] <kgoodman(Hustler.) has left the room>

Horace left room 'Horace': Sun, Feb  18 14:31:30 2007

Back to top Go down
View user profile
shellshock

avatar

Number of posts : 317
Age : 111
Localisation : Poking a man in the eye
Registration date : 2007-02-17

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 1:47 am

lol i hate the idiots who do that a guy from America added me and tried the same thing
Back to top Go down
View user profile
5D|v|-Ness
"Forum Sexy Biatch"
avatar

Number of posts : 30
Age : 32
Localisation : Australia
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 2:05 am

bwahahahaha thats awesome guys good job
Back to top Go down
View user profile
Dubbel Dee

avatar

Number of posts : 138
Age : 29
Localisation : Brisbane, Australia
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 2:22 am

Ahaha. Very nice.
Back to top Go down
View user profile
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 4:26 am

w0nage to the dayz0rs
Back to top Go down
View user profile
Horace
"Wheres my fuckin user title nigger?"
avatar

Number of posts : 773
Age : 29
Localisation : Making websites. Want one?
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 4:39 am

Lol retard...
Back to top Go down
View user profile
HCP!

avatar

Number of posts : 478
Age : 26
Localisation : Blaming Bush for Lopsided Planes
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 5:55 am

Lmao... nice "crackdown" Horace
Back to top Go down
View user profile
baka!

avatar

Number of posts : 72
Age : 27
Localisation : Sydney, NSW
Registration date : 2007-02-13

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 7:31 am

Like a pro. Well done Smile
Back to top Go down
View user profile
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 7:33 am

Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 7:41 am

That is the same dude that also previously tried pulling the famous "im for valve" trick A month eariler
Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 10:53 am

Ive had a few of those ppl talk to me, I jsut say "fuck off"
Back to top Go down
View user profile
Horace
"Wheres my fuckin user title nigger?"
avatar

Number of posts : 773
Age : 29
Localisation : Making websites. Want one?
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 11:00 am

You may as well have fun...
Back to top Go down
View user profile
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 11:59 am

I cant b fucked
Back to top Go down
View user profile
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 9:39 pm

No Im dissapointed Razz
Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Sun Feb 18, 2007 10:45 pm

Lol cl_carerate 0
Back to top Go down
View user profile
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 2:24 am

:O

Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 4:07 am

Razz
Back to top Go down
View user profile
HCP!

avatar

Number of posts : 478
Age : 26
Localisation : Blaming Bush for Lopsided Planes
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 5:56 am

:O I want a giveafuckometer!

How much?
Back to top Go down
View user profile
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 7:27 am

$3.99
Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
HCP!

avatar

Number of posts : 478
Age : 26
Localisation : Blaming Bush for Lopsided Planes
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 7:28 am

*buys*
Back to top Go down
View user profile
Horace
"Wheres my fuckin user title nigger?"
avatar

Number of posts : 773
Age : 29
Localisation : Making websites. Want one?
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 7:35 am

Can i see it?
Back to top Go down
View user profile
Death.Cult
"I own this forum."
avatar

Number of posts : 407
Age : 30
Localisation : Nazi Germany
Registration date : 2007-02-14

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 7:53 am

Gives other services for device.
Back to top Go down
View user profile
HCP!

avatar

Number of posts : 478
Age : 26
Localisation : Blaming Bush for Lopsided Planes
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 8:59 am



WTF its broken... I WANT A REFUND
Back to top Go down
View user profile
Dubbel Dee

avatar

Number of posts : 138
Age : 29
Localisation : Brisbane, Australia
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 9:23 am

Well what are you trying to use it on?
Back to top Go down
View user profile
Opieo
Admin
avatar

Number of posts : 461
Registration date : 2007-02-12

PostSubject: Re: Lol noob.   Mon Feb 19, 2007 9:54 am

Oh god NO!
Back to top Go down
View user profile http://resistanceclan.editboard.com
Sponsored content




PostSubject: Re: Lol noob.   

Back to top Go down
 
Lol noob.
Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Resistance Clan :: General Access :: Resistance Clan-
Jump to: